onsdag 7 april 2010

Lill Lördag!!!!!!

Lillans nya dress
Cool Ada

Mycket bus på isen blir det här för oss

Alla brudarna kortet från Tisdag när jag var på isen medans Linus passade Alma hemma.

Diva har fått synd på duvorna kameran dör efter det här kortet. Efter det tar hon några steg till och ställer sig i pointerstånd!!!! Min kamera ÄTER batterier:(

Här tar dom en tupplur i olgas bur

Vi tränade apport med alla brudarna i kväll och även stopp!!!



I dag så gick jag av mina nätter och är nu ledig 2 och sen går jag på tre nätter. Linus åkte i går med sin kompis familj till Kiruna för att bo några nätter på hotell. Så i morse när johan åkte vid sex tiden till jobbet så fick lillan klara sig själv till jag slutade jobbet. Han stängde in hon i vårat sovrum med Ada och Olga. Diva är som en hök på Alma och hon tar av alla hennes leksaker från hon. Minja är fortfarande jätte ointresserad av hennne och håller sig långt borta. Men Ada och Olga är väldigt snälla mot hon så dom vågar vi släppa själva med lillan. I kväll så tog jag och Johan alla hundar och for ner till isen och tränade apport och pipa på alla brudarna. Självkart fick Alma följa , hon är lite frusen av så hojn fick ta på sig en fodrad väst hon har fått av Johan S. Vi gick nästan halv vägs till granholmen och Alma hängde på bra...men när vi gick hem så var hon trött så då fick hon sitta i min jacka och värma sig och ta ta igen sig medan vi promenerade mot kajen. Nu är det hockey och vi håller både tummar och tassar här för SKELLEFTEÅ!!!!!!

4 kommentarer:

  1. låter trevligt med en lite hundvalp till :) när hon ska till farfar tror nog jag att jag ska dit och kolla på alma och se hur söt hon är :) ha det bra hälsa med er kram Lovisa Ö

    SvaraRadera
  2. Tråkigt när de äter batterier, svårt att beräkna hur länge de räcker. Kör du med vanliga eller vilka har du? Om du har laddningsbara vilket tal står det på dem? Det kan finnas större, förut hade vi 1800 men när vi bytte till 2700 räcker de mycket längre. Sköt om er.//Camilla

    PS Träffade Ulf Åström igår, han hälsade till dig Johan och sa att vindsurfingen är större nu i stan, än då ni höll på. DS

    SvaraRadera
  3. Tyvärr gick det inte så bra för AIK...
    Kram/ shabby sjuka Åsa

    SvaraRadera
  4. HAhah nämen gud så sött att dom har trängt in sig i buren!!! Lillan var supresöt!
    /kram Mina

    SvaraRadera