tisdag 20 april 2010

Lyx dag!!!!

Dom större hundarna får alltid äta före lillan , hon får alltid sitta och titta på.....
.....innan det blir hennes tur för mat.




Jag har haft en LYX dag i dag!!!!! Johan tog med Alma på jobbet i dag , så jag har haft valpfritt hela dagen!!! Det var välbehövligt för jag har behövt sova nästan hela dagen efter som jag jobbar en extra natt plus att jag jobbar Ons Tor natt på mitt jobb. Nog är valpar söta men jag föredrar vuxna hundar!!! Minja har börjat löpa i går och jag tror inte Olga är långt bort heller. I kväll tog jag Olga på en cykeltur till min mor för att dricka en kopp kaffe. Där fick Olga test apportera ett uppstoppat rävskin men det var inga problem för min duktiga tjej!!! Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska i väg på jobbet. KRAM PÅ ER ALLA!!!!!

3 kommentarer:

  1. Ha det bra. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Den minsta måste tycka det är orättvis att sitta och vänta på sin tur medans dem större hundarna får äta mat före hon.hahaha
    Kram Lovisa Ö

    SvaraRadera
  3. Små valpar är som att ha småbarn igen fast värre...
    Nej, skämt och sido, mys medans det går. Kram Åsa

    SvaraRadera