torsdag 22 april 2010

Nu drar vi till fjällen!!!!!

I morgon bitti så åker johan och Jonas och pojkarna till Jäkkvik. Jag jobbar ju i natt så jag ska hinna sova ett tag och hinna städa huset innan jag och min syster drar kosan mot deras stuga.
Kommer bli jätte skönt att få komma dit upp och åka en massa skidor och bara njuta av fjällluften. Hundarna ska självklart få följa så det blir nog lite fjällträning kan jag tro. Ska ta massor med kort och kommer sen lägga ut så ni får se hur bra vi har haft det!!! Nu väntas natt jobb. Kram på er och trevlig helg!!!

6 kommentarer:

  1. Hoppas ni får åka mycket skidor, för det verkar ni gilla.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skön helg och sola för mig också
    Kramar från Svärmor

    SvaraRadera
  3. Skön helgvistelse i fjällen önskar grannarna...

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt! Kan ni inte packa ner mig och Ville i bagaget också? :D
    Ha en riktigt trevlig tripp nu och hoppas ni får bra väder och många ripkontakter! ;)

    SvaraRadera
  5. Ha en trevlig helg och hoppas ni får fint väder
    Kram Lovisa Ö

    SvaraRadera
  6. Ha en trevlig helg och hoppas solen får skina på er. Kör försiktigt! Kram Kicki!

    SvaraRadera