söndag 4 april 2010

Söndag!!!!

Linus och Alma har blivit riktiga vänner





Besök av Ekholmarna har vi haft i dag. Roligt att dom tog sig tid och kom och var så länge hos oss. Barnen har varit ute och lekt ganska länge men själv blev det vara innomhus eller Kicki och jag hann med en promenad med jyckarna. Men lite dåligt samvete att man har varit inne när det har varit en kanon dag , men i morgon blir det andra bullar. Dom hade med sig sin hund Wilma och det var inge problem utan våra hundar går jätte bra i hop med henne, hon hittade ett favorit hörn som hon låg mycket i. Vi har även haft besök av Vickan som kom och tog en kopp kaffe och tittade på det nya underverket i familjen. Nu har jag hunnit lägga lilleman och dammsugit sista gången för i dag. Nu väntas se Valpfilmen för mig. Bjuder på bilder från i går.

4 kommentarer:

  1. GUUUDDD så SSÖÖÖÖÖÖÖT !
    Solen ska nog visa sig i morgon också...
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Sååå söt =)
    Såg hon ute på gården eran då jag cyklade förbi med Emla, hann få valp abstinens då jag såg hon =)

    SvaraRadera
  3. Hon är riktigt söt, lilla Alma.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. Tack för allt. Jag tror Linus får en vän i Alma. Hälsa honom det! Kram på er alla. Det kommer fler soliga dagar! Kicki

    SvaraRadera