fredag 16 april 2010

Fredag

Diva ligger ofta i mitt knä när jag sitter vid datorn...mysdonnan!!!!
Dragkamp



Så här ligger Diva mycket




I dag har jag cyklat med Ada , Olga och Minja inte samtidigt utan en och en....så det tar tid när man har 3 svängar att cykla...Puh!!!! Diva hon drar ju så mycket så jag lämnar över henne i johans händer när det gäller cykling. Så hon och Alma fick en promenad i stället.
Fick en Aha upplevelse när jag cyklade med Olga vilken hund...... Hon är den perfekta hunden att cykla med och jag önskar att pointerbrudarna kunde vara lite mer som hon när dom springer brevid cykeln. Så nu längtar jag till i morgon efter en ny cykelrunda!!!! Nu väntas fredagsmys med popcorn......

5 kommentarer:

  1. Själv är jag mätt och belåten.
    Vi såg Änglavakt och den var tänkvärd och bra.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Herregud vad lillan har vuxit! <3
    Trevlig helg på er. (vissa jobbar...)

    SvaraRadera
  3. Fredagsmys är underbart! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Vi hade fredagsmys med Tacos plus lite snask som vi alltid får på helgen
    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  5. Så härliga bilder!
    Igår cyklade jag faktiskt med båda våra hundar samtidigt. Men jag hade Figo okopplad och Bosco han kontrollerade jag med järnhand. Faktiskt gick det riktigt bra. I och för sig lät jag väl som en papegoja som upprepade "nej, inte dra" ungefär 100 gånger. Men då sprang han brevid cykeln också :)

    Vad sägs om att vi skulle försöka hinna träffas nån gång innan utställningen på Grans den 15/5 (visst skulle ni också ställa ut där?)? Annars ses vi kanske där men det är ju inte helt lätt att hitta varann. Du vet, svårt ge något bra signalement på hunden, bland hundra andra i samma ras. "Jo men vi har en svart vit setter".... "ja och vi svart vit pointer"... ja men då ses vi säkert ;) Nja, jag vet inte, vad tror du?

    SvaraRadera