lördag 3 april 2010

Alma


Diva har tagit befälet.

Tindra har hjälp och påskpynta riset

Linus och Alma
Minja och Olga har tagit valplådan

Tryggt att ligga brevid mormor.

Alma sover väldigt mycket.



Vilket charmtroll Alma är men en riktig tuff tjej....så det kommer nog bli mycket jobb där!!!
Som sagt är det Diva som släpper inte henne ur sikte. Så hon är som en polis och håller ställningen här. Olga och Minja bryr sig inte alls om valpen! Ada hon kan springa lite efter hon och vill ha koll men inte i samma stil som Diva. Lägger ut lite bilder...

4 kommentarer:

  1. *En riktig liten goding, men jag förstår inte hur ni orkar och har tid. Sköt om den lilla.

    SvaraRadera
  2. Tid och Tid har ganska mycket tid för min fritid pga av jobbet. Men det har ju aldrig varit några problem med 4 hundar. Men hade jag inte varit så intresserad av hundar hade det aldrig gått.Har man under 3 hundar räknas det inte att man har hund enligt min arbetskamrat. Men vi äger ju heller inte alla , så fem hundar har vi ju inte!!! hoppas du haft en fin födelsedag. Kram Åsa och Doggsen.

    SvaraRadera
  3. snart dags att döpa om bloggen.... nu då ni har flera av rätt sort tänkte jag ;)


    ////matte

    SvaraRadera