lördag 10 april 2010

Lördag

Bästisarna...nog är det mycket kärlek mellan dom!!!!


Nu är Ada anmäld till Piteå Nationella Utställning i Sjulnäs 16 maj för i morgon går anmälan ut , men jag brukar alltid vara ute i sista minuten. Måste även anmäla hon till Södra Norrbottens Fågelhundklubbs Utställning 15 maj men sista anmälan är ju inte förän 28 april , så jag har ju god tid på mig!!! I dag har Johan varit i skogen med lillan för att se hur bra kontakt hon håller med husse.....och hon skötte sig jätte och höll god kontakt hela tiden!!! Sen har han hunnit med promenad på isen med dom större donnorna , men det var tydligen så himla blött nu och det märkte jag på hundarna när dom väl kom in!!! Linus är i dag med sin kompis Daniel och hans pappa och fiskar någonstans där det är öppet vatten. Som han har saknat att få fiska , blir spännande och höra sen om dom fick något napp!! I kväll på jobbet ska vi grilla och Emma ska både klippa mig lite och färga håret. Jag brukar gå till frissan men när bara dom slitna topparna ska bort kändes det dyrt att gå till frissan. Nu ska jag hinna duscha innan jobbet. Till dagen ära ska Alma få följa matte ett tag på jobbet och smitta alla arbetskamrater med Valpsjuka!!!

2 kommentarer:

  1. Lägger du ut en bild sen på håret ;)
    Lovisa Ö

    SvaraRadera
  2. men oj går anmälningstiden ut imorgon?!? hade ju också tänkt ställa Figo på båda utställningarna. Får se hur jag gör.
    Så söt hon är lilltjejen, och så duktiga ni är på att träna med henne. Hon kommer nog att bli en kanonhund om ni håller i

    Kram Maggan

    SvaraRadera