lördag 24 april 2010

Godmorgon


Utsikten från köksbordet...här hämtar man mycket ny Energi!!!! Bodan på bilden är en grill som dom delar med några grannar.

Här uppe sover vi!!!
Linus myser med Minja



Sitter nu igen framför datorn med en stor kopp kaffe och njuter i fullo av den vackra utsikt jag har framför mig!!!! Här får man harmoni kan jag meddela. Det är bara jag och pojkarna upp dom andra sussar så gott i sina sängar. I går kom även Jonas syster Emma hit med sin flickvän Mari så nu är huset fullt. Vi har tre skottrar att tillgå och två pulkar en med värme i. Så det blir att packa in skidor och barn , mat och alla hundar och vi vuxna och åka mot fjällen vid 10 tiden. Dagen kommer nog bjuda på mycket roligt kommer ta kort och skriva och lägga ut bilder sen i kväll. Hoppas ni andra får en trevlig Lördag, KRAm från oss här i soliga Jäkkvik.

3 kommentarer:

  1. Ha en trevlig dag, jag hoppas att ni har vädret med er. //Camilla

    SvaraRadera
  2. Värkar som om ni har det trevligt.Stugan värkar var jätte fin.SOLA ÅT MEJ
    Kram Lovisa Ö

    SvaraRadera
  3. Oj oj, den där stugan skulle man ju kunna mörda för. WOW!
    Ni ser ut att ha det så trevligt, njut för oss med! ;)

    SvaraRadera