torsdag 29 april 2010

Torsdag

Mina tuffa brudar:) Längtar till nästa skidsäsong börjar... då är det bara jag tikarna och isen,Lovley!!! Bättre motion för både förare och hundar finns inte;)


I dag har jag cyklat 2 gånger med Olga och Ada samtidigt och det går riktigt bra. Annars dammsuger jag och torkar blod efter Minja och försöker hinna med lite träning oxå på övriga jyckarna. I kväll så fick vi besök av Roland och Eva som lånade Diva för ett tag sedan. Vi drack kaffe och surrade hundar som vi alltid gör. Man såg att Diva vart överlycklig att träffa dom igen och det värmer i mitt hjärta att se:)!!! Diva fick även träffa Swix och Nike ute tyvärr så kom dom inte in pga av minja som löper. Hon vart även glad att träffa dom , fast så fort hon kommer ut så börjar hon leta fågel...det är bara JAKT i hennes skalle;) Jag har fått en vagel i mitt öga och det gör riktigt ont plus att jag är ganska svullen under ögat, men i morgon får vi hoppas att svullnaden har gått ner och att det inte gör så ont längre. Så det är lika bra och gå i säng och försöka sova. KRAM.....!!!!!

3 kommentarer:

  1. Vill bara kika in och säga hej !
    Kram TOK svägerskan

    SvaraRadera
  2. Du vet väl vad som sas förr om vagel? Att man varit för nyfiken och kikat in genom nyckelhål;)//Camilla

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig valborgsmässoafton! Kram Kicki

    SvaraRadera