onsdag 1 september 2010

Almas konstverk....:(

Herregud vad Alma kan hitta på , nu är hon förlåten och hon är ganska söt när hon ligger och sover i sin bur nu.

Så här såg det ut på hela golvet i hallen och köket:(


Kommer man hem efter jobbet i morse och vad möts man av, jo oboy över hela golvet blandat med ett stort paket spagetti och en sönder biten cykel hjälm:( Det var bara att börja städa och dra av alla golven. Almas skägg vad full med oboy i och hon verkar haft det hur kul som helst. Ada hon låg i vår säng , tur så hade alma inte tagit in oboyen till vårt rum utan hållit sig i hallen och köket. Det går inte lämna Alma lös i huset när ingen är hemma för då hinner hon verkligen hitta på saker. Så när Johan åker på morgonen så kommer han få stoppa in hon i buren eller sätta ut hon i hundgården. Ada hon är så snäll och gör ingenting , jag lämnade hon flera timmar själv i huset och jag plockade inte bort någonting . Det låg en franska på diskbänken och när jag anlände hem så hade hon inte gjort någonting....men hon är ju en Pointer och dom är så mycket mer lugnare än en Vorsteh. När jag läste förra kommentaren som min svägerska Kicki lämnat så ler jag för mig själv. Svärfar har lånat Minja för att jaga med och det glädjer mig att det går så bra. Minja hon är så härlig och lugn hund, fast jag saknar inte hon utan jag vet att hon har det bäst nu. Nu ska jag ta och lägga mig och sova några timmar efter en låång jobbar natt plus städning av huset hemma. Godmorgon för er alla men Godnatt för min del....

1 kommentar:

  1. Alltså,jag kan inte mer än skratta åt er tokroliga hund,det är mer synd om dej som ska ta reda på allt sen!!
    Hoppas bacillerna har gått bort och att du känner dej piggare,vila....
    Kramar till dej!Från moi tvärs över.

    SvaraRadera