tisdag 31 augusti 2010

Tisdag...

Har precis avklarat en lång kvälls promenad med Ada, känns så konstigt att bara ha två hundar nu. Johan var i går kväll och jagade sjöfågel och Alma fick följa. Hon gillar när det skjuts och hon till och med apporterade en gräsand som låg i vattnet en bit bort. Men hon gillar verkligen att jobba denna härliga busiga tjej. I kväll så är han och jagar sjöfågel med Leif och självklart fick Alma följa. Gissa om det var en lessen pointerbrud som inte fick följa. Så Ada fick snällt stanna hemma och mysa med oss. Nu får jag hoppas att Johan får skjuta mer än en gräsand han gjorde i går. Nu börjar jag snart jobba men jag måste hinna packa Tims skolväska först. Annars kan det gå hur galet som helst om jag lämnar över det på Johan. Tjingeling......

1 kommentar:

  1. Häromdagen när pappa kom och gick upp mot huset och jag tittade ut så trodde jag det var lillbrorsan... Han såg så ung ut. Mammas kommentar då jag sa detta var: "ja han har ju hund och så log hon:). Kram till er all! Kicki

    SvaraRadera