söndag 15 augusti 2010

Vilken dag!!!!!!!!

Fina Olga, hon är en riktig super duktig simmare.

Här ser det ut som att det är en björn som simmar!!!
Skönt att få svalka sig när det var 30 grader i skuggan.
Punkaren Olga
Vilken kanon dag vi hade i går.Varmt hade vi men vi får inte klaga, tänk om ett halv år är det 30 minus i stället för plus 30. Så det är bara att njuta av sen sommaren. Jag hade möjlighet att få bara rå om Olga i går , johan var och tränade jakt dressyr med dom andra tikarna hela dagen. Jag och Olga gick ju ner på kajen och tillbringade ett bra tag där nere för hemma på vår gård blev det för varmt att vara på. Där nere fläktade det så skönt och Olga kunde ta sig flera simturer.Men det roliga tog slut vid tre för då skulle jag fara och hämta Tim hos sin kompis Tim. Linus är fortfarande borta på Kevins stuga, dom har det så kul tillsammans. Men i dag så ska vi hämta hem han och det kommer bli skönt att han kommer Äntligen hem!!!! Själv är jag mitt uppe i min jobbar helg. I går så satt vi ute på altan på jobbet hur länge som helst och njöt av sommarvärmen vid tolv på natten hade vi fortfarande 21 grader varm och vid ett tiden hade vi 19 grader....helt otroligt!!!!! Men vi får hoppas vi får en varm härlig dag i dag oxå, men först ska jag hinna gå och lägga mig några timmar så jag orkar sista natten för i helgen. LEV och MÅ.....

1 kommentar:

  1. Är du ledig någonting i veckan? Kicki som frågar... Jag har min sista semestervecka. Kram

    SvaraRadera