fredag 20 augusti 2010

Min nya "Diva":)

Olga har verkligen blivit nya Diva i mina ögon. Hon har tagit efter att alltid vara uti mig. Dom andra tikarna lägger sig på kvällen och sover men Olga är alltid uppe med mig. När jag går och lägger sig ja då kan hon gå och lägga sig på sitt egna duntäcke. I dag så är fritte stängt så jag får inte sova någonting i dag, så för att inte somna så har jag bokat klipptid i småstanden för Tim . Linus är i fjällen med Farmor och Farfar och fiskar, men han kommer ju hem i dag så det blir spännande och höra hur det har gått för dom. Nu väntas lite frukost ...hoppas ni andra får en härlig fredag...

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Här har vi det bra, hoppas vi snart ses igen.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Men du kan ju inte låta bli att sova!! Ha en skön fredag och en skön helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera