söndag 1 augusti 2010

Blogg Paus

Nu har jag gjort bort 2 tung veckor och nu går jag på 1 veckas SEMESTER. Jag Tim och hundarna åker till stugan i morgon för att måla. Kommer bli kul att komma till Happis för Linus är där uppe med Mormor och Morfar och jag har inte träffat han på hela två veckor. Johan kommer stanna hemma. På onsdag så blir Linus tonåring, tänk att jag har varit mamma i hela 13 år. Så vi kommer firar han i stugan med buller och bång. Min syster och Svåger kommer även åka upp vi ska måla färdig och lägga golvet. Kommer även hinna med vatten träning för tikarna. Dom kommer njuta i fullo att få komma upp till deras och vårat paradis där dom kommer få vara lösa hela tiden. Tordag kommer vi hem , men för mig är det bara att sadla om för jag och Anette tar flyget till Stockholm för våran årliga resa tillsammans. Jag känner mig så värd den här resan efter dom 7 veckorna som jag vara hemma hela tiden för att ta hand om 6 hundarna så bodde hos oss då. Hela veckorna gick åt för mig att rasta hundarna och utfodra dom och TORKA Kiss och Bajs efter valparna. Dom 7 veckorna var riktigt tuffa veckor för mig och jag höll på att stryka med psykisk på resan. Men ändå var det lärorikt på ett sätt. Men nu ska jag bara njuta av den här veckan vare sig jag är i Happis eller Stockholm. Hoppas ni får en trevlig vecka som jag ska ha.... Vi ses då om 1 vecka:)

3 kommentarer:

  1. Njut av semestern, den är du väl värd. Jag beundrar dig att du orkade med alla sex hundarna och då att två dessutom var valpar!

    Ha det!

    SvaraRadera
  2. Njut av din enda semestervecka.Kram

    SvaraRadera