tisdag 24 augusti 2010

Nu drar dom.....

.......husse och alla tikarna på jakt till Arvidsjaur på jakt några dagar. Kommer bli tomt utan mina tjejer. Men i morgon kommer mina arbetskamrater vickan och troligen Lilla my på lunch hos mig och det kommer bli kul att få tid att sitta och surra om himmel och jord med dom . Sen i veckan kommer min syster för att bona vårat golv, först kör hon med en maskin som får upp allt smuts från golvet innan hon bonar det. Nu väntas fotbolls träning för Timpa bäst att sluta. Nu blir jag utan dator till söndag:( Men vi ses på söndag...Skit jakt på era alla:)

2 kommentarer:

  1. Skitjakt på er! Förväntar mig massa spännande jaktrapporter och fina bilder på fällda fåglar sen. :)

    SvaraRadera
  2. hej grannen!regnat bort?hoppas att du blev nöjd med målarresultatet?Kommer och tittar någon dag,kramar!!

    SvaraRadera