tisdag 10 augusti 2010

Stugan

Jag hann vara med att lägga en rad golv innan johan kom...SKÖNT!!!! jag har tummen mitt i handen:/
Så här fint blev golvet.

Sovrummen

Färdiga vart dom nu är det bara att måla panelen och dörrarna vita.

Jag valde första sovrummet. Vi fick även ett större rum tanke på alla hundarna vi har.


Här kommer lite bilder på stugan. Vi åkte ju upp förra veckan för att fixa golvet plus bygga två sovrum. Johan skulle egentligen vara hemma och jobba men han överraskade att komma på måndagkväll efter jobbet. Hade han inte kommit hade vi bara hunnit golvet är jag ganska säker på. Kommer stoppa in sen fler bilder från stugan, men det blir i morgon.

1 kommentar:

  1. Så fint det blir i stugan!Vi får uppvakta Linus i efterskott, vi har inte glömt bort honom. Kram Kicki och kompani

    SvaraRadera