torsdag 23 september 2010

Prinsessan på hotellet.....




I dag så har jag varit riktig däckad av min förkylning och hostan som har kommit. Min snälla mor lämnade och hämtade Tim i dag på skolan så jag slapp he mig i väg i dag. Johan åkte tidigt i morse på en lite längre kundmöte som han kommer ha både i dag och i morgon.Ada fick givetvis hänga med husse. Han hade ett kundmöte i skogen med en kund som gillar även fågeljakt. Ada hade gått riktigt bra i dag och mycket fågel hade dom gått på, men enda dom sköt var en järpe. Så johan har det riktigt bra i bland på jobbet eller hur???


Vår son Linus var med i PT i dag både på framsidan och sidan 7 och han var oxå med på tv 4 lokalnyheter, så gissa om det var en stolt kille som hämtade in tidningen i morse för att visa mig!!! Pratade för en stund sen med Johan , gissa om Ada myser som en prinsessa när hon får ligga med husse i en super skön hotellsäng. Nu ska jag ta och gå och lägga mig oxå, Godnatt på er alla glada där ute!!!!

2 kommentarer:

  1. Krya på dej så jättemycket.Många krya på kramar från Ulrika.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir frisk snart.
    Ada ser inte ut att vantrivas precis!
    Kram /Maggan

    SvaraRadera