lördag 25 september 2010

Soliga Lördag!!!!!

Tim är så nöjd att han har fått en egen scarf.
Jag är mitt uppe i min jobbar helg , så man känner sig som man är inuti en lite bubbla hela helgen. Har hunnit sova men mitt sömnkonto ligger på minus tack vare min hosta som jag har. Förkylningen är som borta men hostan verkar bli långdragen:( I dag så for johan och Tim på förmiddag och badade i varmbadet och Linus är och tittar på sin kusin Axel som har en innebandy match. Men efter vår sena lunch så begav sig jag , johan och tikarna ner på kajen för att dricka kaffe, solen strålar med all sin kraft och varmt var det. Så vi blev sittande på några stenar längt ute på piren, medans hundarna sprang och lekte. Alma tog sig även en simtur. Vi skulle kunnat suttit där ute i timmar om vi inte hade haft tim hemma själv. Nu är johan i skogen med alla brudarna och i kväll så blir det sjöfågeljakt för han. Men det bästa som har hänt i dag är att Mormor Olga har kommit hem till oss igen. Men klockan tickar och om lite mer än en timme så börjar mitt natt pass= 14.25 h. Ha en trevlig kväll allihop.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar