lördag 11 september 2010

Ännu en vacker dag...


Fick med mig sjukligen även i dag ner för att dricka morgon kaffet. Kaffet smakar mycket godare där ner kan jag lova!!! Testa ska ni få se!!!!:)

Det är låg vatten...


Vart en repris i dag. Men först på morgon hann jag på loppis och där fyndade jag en massa fina kläder till Tim för en mycket billig peng. Sen på eftermiddag så har jag solat en hel del, kan ju inte få nog av solen. Min bror lars och hans fru är ju i Turkiet och dom har 35 grader och strålande sol, ja lite avis är jag helt klart. Middag blev Tacos här och en kompis till Tim åt med oss. Linus är på kalas i kväll med en kompis men dom två kommer sen hem hit för att sova. Har hunnit renbädda alla sängarna och tvättat 5 maskiner i dag och dragit av golven, så nu ska tim och jag hoppa i duschen för att sen mysa i soffan ett tag. Tikarna har mest legat i solen och solat med mig. Men jag har hunnit med Vattenapport träning med Alma i morse. Ha en mysig lördag kväll.....

4 kommentarer:

  1. visst är det skönt att inte behöva vara sysslolös. ha en bra dag //camilla

    SvaraRadera
  2. Bilderna är så vackra så att man vill stanna tiden!
    Trevlig Söndag önskar jag tvärs över.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla grannar för lånet av ert släpvagn!!!!
    Dom snälla grannarna tvärs över,ha-ha....

    SvaraRadera
  4. Hej! Vad har hänt med Johan? Hoppas det inte är allvarligt. Ni ser ut att ha det ganska skönt ändå! Kram Linda

    SvaraRadera