lördag 4 september 2010

SUCCE`

Mattes Ögonsten
Loppis fynd ett par snygga skor till Tim.

Hittade två hundtäcken till Lovisas (barnens kusin) nya hund.

Fika på altan , fina Stina

Fotbolls killen Tim , Fotbolls tjejen Stina.

Ebba hjälper mig klippa gräset:)

Mor och Dotter.

Det gjorde Olga i går på mitt jobb!!!! Hon fick följa med mig hela natten . David som jag jobbar med är även en inbiten jägare och har 3 jakthundar själv. Han vart helt såld på Olga. Han sa att han aldrig har träffat en sån lugn ,stabil, snäll Vorsteh i sitt hela liv.Det var det bästa han hade sett i hundväg, fast hon var lite tjock tyckte han. Jag kan inte mer än hålla med han. Även min brukare var så glad i hon hela kväll och kunnde inte sluta kram och stryka på henne. Vi såg en sån bra film som Tomas hade tagit med sig och den hette Grown ups har nog inte skrattat så mycket åt en film på länge....säger bara se den!!!!!
Efter jobbet var det loppis som gällde och sen vid lunch så fick jag besök av catarina och hennes flickor. Nu är det bäst att sluta för jag måste ut med olga på en promenad, jag hoppas ni andra där ute får en riktigt härlig lördagkväll. LEV och MÅ.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar