fredag 17 september 2010

Fredag jippi!!!!

Mina älskade pojkar och här var dom jätte små och vad stökigt vi hade men det var då;)
Mysiga lilla Ebba.

Så skönt att det är helg nu och jag är ledig!!! I helgen har vi ingenting planerat förrut att på lördag så kommer några vänner och grillar med oss. Johan kommer jaga hela helgen och brudarna är sååååå taggade att få lite skogstid. I kväll efter middag så for Johan och jagade sjöfågel, så vi får hoppas det blir någon fågel som får följa med hem i kväll. I dag så har jag varit barnvakt åt lilla Ebba , det är så kul att få hjälpa mina kära vänner med deras småbarn när jag väl har tid. Nu har våra killar blivit så stora och att båda går skola , vill jag fara och handla eller gå en promenad ja då klara dom sig själv ett tag utan att ha någon barnvakt och det är skönt. Veckorna är fullspräckta med alla sporter , måndag har tim simskola, tisdag innebandy för tim, onsdag innebandy för Linus och tim har kören, torsdag har tim innebandy, fredag så har Linus innebandy. Men pojkarna är alltid röda i min kalender och dom kommer alltid först. Men det där som jag unnar mig själv och kan ha lite dåligt samvete för, som i längden är viktigt för hela familjen (mår jag bra blir jag en bättre sambo, mamma, vän och matte). Men nu ska jag inte försöka skämmas för min egentid, så jag får nog även bli röd i kalendern då och då trots allt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar