fredag 10 september 2010

Vilken morgon...Puh!!!!!!

Minja kollar läget.
Almas gillar stark att få träna vattenapport...vill ALDRIG sluta.

Kortet blev mörkt.
Vilken fin tjej jag har.
Alma med spring i bena.
Alma . Bakom hon är det en stor ö och på den vänstra sidan ligger en lite ö mellan granholmen och fast landet. På den lilla ön fick räddningstjänsten hämta Johan med båt i söndags morgon.

Mina fina underbara Tjejer från vänster Alma, Minja, Olga, Ada.


Började med att vi vaknade halv nio och då börjar både Linus och Tim skolan, paniken spred sig som en dimma i huset. Men grabbarna var snabba och dom kom bara 20 minuter försent. Efter allt sress så bestämde jag mig att åter få lugn i kroppen efter denna försovning. Jag packade kaffe och tog brudarna och min sjuka sambo ner på kajen. Medans dom sprang lösa och hade kul så hällde jag kaffe som vi avnjöt på en sten brevid vattnet eller johan fick sitta på en bänk. Vara kring vatten får mig att bli lung som en filbunke. Efter kaffet blev det vattenapport träning med Alma och denna brud ville aldrig sluta. Hon har fått förlite träning på dom senaste dagarna, så hon har nästan klättrat på väggarna. Men nu är det andra bullar!!!! Johan blir bättre och bättre för varje dag och jag behöver inte hjälpa han så mycket med allt nu, så jag kan nu lägga mer krut på tikarna i stället. Nu ska jag sluta skriva och he mig ut och njuta av denna vackra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar