söndag 5 september 2010

På drag....

Johan var i går kväll på sjöfågeljakt och det gick bra för han kom hem med tre fåglar. I morse när han och Leif skulle åka vid fem på morgonen på sjöfågeljakt fick ett ganska oväntat slut. Förvisso hann dom skjuta en gräsand, men när johan skulle knyta fast Alma vid ett träd så vred det om i ryggen för han så han kunde inte röra sig. Så det blev på drag , både räddningstjänsten och Ambulansen kom. Så nu ligger Johan på sjukhuset , men vi får hoppas att det är ingen fara med han. Nu måste jag ta alla mina fyra hundar på promenad men först utfodring av dom. Tjingeling.........

7 kommentarer:

  1. Men oj,oj vad olyckligt.Sköt nu om er,kramar från grannen.

    SvaraRadera
  2. Herregud så dramatiskt. Hoppas att allt löser sig till det bästa.
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  3. Hej! Sån otur. Hoppas på det bästa, Vi hörs i morgon. Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Hejsan !
    Hörde vad som hänt, hppas allt går bra.
    Vi hörs i morgon.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Hopps det blir bättre hälsa Johan ifrån mej =) och att jag tänker på han stackaren =) inge kul att ligga på lassa.

    lovisaoberg.blogg.se

    SvaraRadera
  6. tack alla nu är jag hemma med hjälp av ett gäng pillerburkar som ska hjälpa mig utstå smärtan.......ligga inne var inte min grej så jag visade mig från min bästa sida så att dom släppte hem mig.

    SvaraRadera
  7. Härligt att höra att du är hemma, men
    ta det lungt nu. Och krya på dig.
    Kram Åsa

    SvaraRadera