onsdag 29 september 2010

Onsdag







Här har vi haft fullt upp så några inlägg har det inte funnits tid att göra på några dagar. I går morse åkte jag min syster och Caroline till Sundebyns ishall för att göra ett byggstäd. Vi var där vid nio på morgonen och vi stannade kvar tills vi var färdiga och då var klockan 02.00 på natten. Eftersom det var besiktning av ishallen i dag , så vi var tvungna att hinna färdigt. Men efter klockan hade passerat 23 så började jag känna mig jätte trött och frusen fick domningar i mina ben och armar och tillslut fick jag riktigt ont i bena. Men det var bara att bita i hop och köra så vi skulle bli färdiga någon gång. Inte gjorde det bättre av att vistas i en iskall ishall heller. Vi var inte hemma förrän efter 03.00 i natt. Så jag stupade i säng, men klockan 06.30 var det bara att stiga upp och göra sig klar för en ny städdag. Johan han kämpar vidare med sin fågeljakt på kvällarna , men det verkar inte flyga så mycket som förut. Nu har jag hittat en utställning som vi kommer anmäla Alma till, den är i Umeå i november. Så nu måste vi köra lite utställnings träning för vårt busfrö, så hon har någon chans. Nu ska jag gå och sova för i morgon börjar jag städa redan o7.00 och innan det ska jag hinna lämna tim och hinna ut med hundarna.
Godnatt på er alla....

3 kommentarer:

  1. Gud vad du strår i!
    Glöm inte att ta hand om dig emellanåt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ta det lilla lugna! Jag blir nästan lite orolig vad du jobbar hårt! Kram Kicki!

    SvaraRadera
  3. Kramar till dej grannen,instämmer med övriga kommentarer.Ett SPA skulle sitta fint för dig.Ska blogga om det im.Ha det bra!/ grannen.

    SvaraRadera