onsdag 22 september 2010

Rapport från Fjället

Vackert är det:)
Har blivit ett gäng ripor för Olga och sina hussar:)

Min fina Olga.


Det går bra för Mormor Olga, men jag hade inte väntat mig något annat heller. Hon är så duktig och hittar allt som är framför henne. Står för fågeln kan hon göra i timmar om det skulle behövas.
Johan är och jagar sjöfågel som vanligt i kväll med Leif och lilla Alma får givetvis följa med. I går kväll så sköt johan en gås men den var så långt ute , så Alma hittade den inte. Jag har gjort bort 2 nätter nu och är ledig två innan jobbar helgen börjar. I natt så bröt min förkylning ut rejält, så nu har jag handlat C- vitaminer , Kan Jang och nu så hoppas jag att min förkylning ska bli bra så fort som möjligt. Blir även dricka mycket vatten och äta mycket apelsin men framför allt VILA.
Nu ska jag dricka en kopp kaffe och njuta lite av att bus Alma är borta ett tag:)

1 kommentar:

  1. Guuud vad jag också vill till fjällen när jag ser dom fina bilderna!

    SvaraRadera