söndag 12 september 2010

Härlig skön söndag...

Hittade en sån fin bild på min lilla Divo...hon är saknad!!!!
Känner mig så härligt trött i kroppen. Jag catarina och Anette for i dag och testade ett Zumba pass, vilken härlig träningsform. Mycket latin dans och mycket höftrörelse var det. Vi alla tre vart storm förtjusta och har anmält oss till starten som börjar om 2 veckor. Har även i dag hittat en garderob på blocket som vi åkte till Blåsmark och köpte i dag. Har letat med ljus och lykta efter en garderob till Linus i flera månader. Jag hade bestämt att köpa en på ikea nu, men jag är den lata typen och tycker det är för jobbigt att sitta flera timmar för att bygga i hop möblerna. Så jag köper helst möbler som man inte behöver montera. Så blocket är utmärkt sätt att hitta saker för min del. Tim har varit hela dagen med sin Kompis Tim och hans familj på teknikenshus. I kväll så har vi varit på middag hos Leif och Catarina , leif hade gjort Älgstek med klyftpotatis och en mycket god sås till och även sallad och majsbröd var det till. Det var utmärkt att avrunda en söndagkväll hos godavänners lag . Nu är det snart en ny vecka som väntar...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för det vänliga inlägget i vår gästbok! :) Jo, tack! Jakten går bra förutom att husse är så dålig på att träffa fåglarna.. hi hi hi.. Får man säga så ;) Härlig blogg ni har! Fina hundar också! Hos er har Jonas hundar det mycket bra ser jag :)) Ha en härlig jakthöst! Mvh Anna-Lena & Co

    SvaraRadera
  2. Hej,hej..idag är det höstväder,inget bikiniväder iaf.Trist....
    Ha det bra kram fån lilla mig,tvärsöver.

    SvaraRadera