onsdag 1 juli 2009

Ledighet = Äntligen:)

Vi kunde inte motstå att bada fötterna lite.
Min fina arbetskamrat vickan

Nu har jag gjort bort 3 nätter och nu går jag på 9 dagars ledigthet , helt underbart!!!
I söndagskväll så tog vi våra brukare och åkte till Havsbadet, först så var vi på en mässa i havsbadskyrkan och efter åt så blev det våfflor och kaffe/saft. Sen strosade vi runt och njöt av den varma härliga sommarkväll innan vi åkte hem.
Hundarna får sitta en hel del i hundgården men Ada och Minja håller på att gräva sig ur så man får hålla ett vakande öga på donnorna. Nu ska jag ta och gå och lägga mig för på eftermiddag när jag har hämtat Tim blir det att som vanligt åka och bada någonstans. I går och i söndags var vi på hamenviken och simmade men i dag lutar det att vi tar en tur ut till havsbadet, men vi får se hur vi gör det beror helt enkelt på hur vädret blir sen i dag! Ha en härlig dag i sommarvärmen:)

1 kommentar:

  1. Inte helt fel med 9-dagarsledigt kan jag tro, hoppas finvädret fortsätter ;-)

    SvaraRadera