onsdag 22 juli 2009

Tjej middag!!!

kolla in efterätten L hade gjort.

Som var toppat med namnen!


Vickan & Linda


Linda & Evelina


Sofi med sin guldkille. Lilla my fattades på kort.


I går var jag på en tjej middag/fest hos Linda , jag kan lova att hennes hus är som att kliva in i Sköna hem. Det var så super nice överallt. Vi hade supertrevligt allihop det blev mycket tjejsnack hela kvällen. Maten efterrätten och drycken får en klar 10 av mig och säkert av dom andra brudarna också! Det är en sådan kväll jag tankar en massa energi och inser hur viktigt det är att vara ledig från allt i bland och bara få va......

I kväll så går jag på mitt skift och går av fre morgon, so long!!!!


Kram, Kram.............

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag inte fastnade på bild eftersom jag är hemlig på min blogg ;)Puh!DEt hade kunna bli jobbigt för mig annars :)Det var supertrevligt i går och vi måste göra om det.Du sa aldrig att du har fyllt år :(.Grattis i efterskott.Kram

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt ni såg ut att haft hos Linda:-) Kan tänka att maten var en tio poängare, för hon är ju grym på att laga mat.
    Ha det bra och hälsa till de andra tjejerna från mig.
    Börjar snart om att jobba igen:-)
    Kram Linda

    SvaraRadera