söndag 5 juli 2009

Lördag

Super Linus

Tim med sin crossare och han är en hejare på att köra oxå


Vi är hundvakt till chili


Nu börjar det närma sig med storm steg till hundutställningen börjar i morgon eller rättare sagt i dag eftersom klockan är efter tolv! Emilia skulle ha varit här och tagit hand om sin lillebror i morgon men nu vart ju Dennis sjuk , så det är inte så mycket att göra åt än att plocka fram plan b. Så jag ringde min kära syster och frågade om dom kunde barma sig över Tim några timmar i morgon. Självklart sa hon men att dom kommer inte vara hemma i kväll utan Lukas farmor är barnvakt till grabbarna. Berit som hon heter tycke att det var lika bra att Tim kom och sov där, Tack Berit för att du kunde ta emot vår busgrabb:)
Linus sover hos sin bästis kevin . Jag avskyr allt med motorcycklar att göra tycker det är jätte obehaglit att titta på. Linus har tjatat på mig flera gånger att han vill att jag ska följa med och se han köra, så i dag tog jag modet och följde med och tittade på när han körde cross. Vilken talang min grabb är!!!... man kan inte mer än känna sig som en riktigt stolt mamma! Men måste erkänna att jag fick jätte ont i magen när det går för fort eller när han hoppar. Jag ska nog hålla mig till min motor som går lagom fort i min takt alltså MIN GRÄSKLIPPARE!!!

Nu är det bara att gå i säng för om några få timmar måste jag stiga upp och göra klart det sista inför utställningen. Kramar i miljoner och håll tummar och tassarna för oss i morgon!;)

1 kommentar:

  1. Lycka till idag på utställningen Åsa hoppas det går bra för era underverk. Vi hörs. //kram Camilla

    SvaraRadera