måndag 27 juli 2009

Måndag


Känns som att hösten har knackat på! Men jag vill ha MER SOl och VÄRME nu. Jag får hoppas att vi får fint väder till helgen för då styr vi vår kos mot karsikkojärvi i Happis.För då vill vi bada och sola. I går så var jag och min syster och gjorde middag hos mamma för hon kan verkligen inte göra mycket förutom att sitta och vila. Efter maten så duschade vi mamma och tvättade hennes hår, hon vart så glad att få känna sig ren igen. Snart så ska jag till mamma och göra lunch till henne och mig. Sen blir det att städa och tvätta hos hon.


I går så åkte Johan till Ersträsk med tikarna och tog en 3 timmars skogsvända med dom i en tuff terräng. Han hade tur att det var uppehåll , men det var tydligen rejält blött i skog och mark efter allt regnande. Såg bara en ripa men det räkte att få hundarna riktigt taggade!

Men det är ju bara 29 dagar kvar till FÅGELJAKTEN!!!!!!:)

I kväll innan jobbet så blir det att motionera både mig själv och hundligan!!!

Ha det/ÅJ

2 kommentarer:

  1. (pssssst det är barnkammartider) ;-)

    Visst är nedräkningen påbörjad!
    Hårdträning hägrar, snart är Allvaret här.

    SvaraRadera
  2. Såklart att vi har koppel, vad annars!!! *harkel*

    SvaraRadera