onsdag 15 juli 2009

Jag kan FLYGA , Jag är inte RÄDD!!!!!!

Tror att Diva har sett för mycket av sällskapsresan!!!;) Hade tänkt ta kort i går när vi hade Stian och Lise med barnen här, men tyvärr hade vi ingen kamera hemma. Linus tog den med sig när han åkte till Narvik och Kiruna på en fiskarresa med sin kompis Kevin och hans Pappa. Pratade med han i går och han storm trivs med att Tälta och fiska i fjällen och han vill absolut inte hem på långa vägar!! I morgon kommer äntligen min väninna Anette hem och Tindra såklart efter deras långa semester söderut. Fast jag har så många av mina vänner som jag inte har hunnit umgås med på länge , dåligt samvete har jag alltid för det! Men måste ta mig i kragen och fara och hälsa på lite. Nu sliter en uttråkad Tim i mig och vill ha lite uppmärksamhet så det är bäst att sluta skriva och leka lite med han innan Js kommer och spelar bilspel med han.
Kram, Kram på er alla.......=)

1 kommentar:

  1. Ibland verkar alla barn ha svårt att roa sig själva och då får man bara lov att hitta på något, hur trött man än är. Men samtidigt är det en underbar tid när de är små, så det gäller att passa på.

    Ha det bra.

    SvaraRadera