måndag 20 juli 2009

TACK :)

Fina korgen & innehåll fick jag i går av Vickan:)


Vilken dag det har varit i dag! Började med att jag ringde tandläkaren för att få en akut tid för tanden jag har lagat nyss. När jag väl var hos tandläkaren 09.15 så var det kö och jag fick inte komma in förän vid 11 tiden , så vid 12 tiden var jag färdig och 500 kr fattigare! När jag var hemma försökte jag sova ett tag eftersom jag hade jobbat natten men jag hade så ont i tanden efter bedövningen började släppa så det vart mindre än en timme jag vilade.Vill Tacka alla underbara vänner/familj som har förgyllt min dag och tack för alla fina presenter också! I kväll när Åsa och Ulf kom så hade ulf med sig sin föräldrar hit. Har aldrig träffat dom men dom var super trevliga och jag förstod deras norska riktigt bra.
I morgon är jag bjuden på Lunch på stan av min vännina Catarina och sen på kvällen är jag bjuden hem hos en arbetskamrat på middag , snacka om Lyxig dag jag har framför mej!!!
Nu måste jag gå i säng för jag är helt slut efter en lång jobbar helg kryddat med lite sömn och ett super nice kalas.


Tack än en gång för en trevlig dag, Kramar i miljoner från Åsa:)

1 kommentar:

  1. hejsa och grattis i efterskott synd att vi inte kunde vara där och fira dn dag med dig men vi kommer och grattar en annan dag, idag vände sig dennis från mage till rygg och tycker han är roligt men nu ska vi i säng ha det så bra kram på er alla

    SvaraRadera