lördag 25 juli 2009

Nu sitter jag åter vid datorn och dricker en kopp kaffe medans jag skriver. Johan och Linus åkte tidigt i morse ut på crossbanan , känns som att dom har flyttat ut dit. Känner mig lite småseg i dag för i går efter lunch så cyklade jag och Anette in till stan för att dricka lite öl på stan vi började med att shoppa lite sen sammanstrålade vi med min bror Lars och hans sambo Fröydis och Sussi &Tony på thi garden vi åt en lunch/middag i hop.Det var riktigt trevligt men efter maten skulle dom vidare till någon fest. Så jag och A gick till de tält som spelade mest musik för att få lite pdol stämning och det blev kärlekstältet där satt vi ett bra tag och surrade och drack öl men när klockan var 17.00 så skulle dom stänga tältet så det var bara för oss att cykla hemåt då.
Mamma som var i sunderbyn i går och gjorde sin opration , men hon blev kvar där. Tydligen är handleden så himla skadad , så dom tror inte att den kommer bli riktigt bra igen:(
Men förhoppningen får hon komma hem i dag , så det blir en sväng förbi sen.
Nu ska Tim och jag fara in till stan för att åka lite karusell och så kommer min syster dit för att lämna Lukas till oss, för han ska sova hos oss i natt.
Men först måste jag rengöra Divas öga tror att hon har åkt på ögoninflamation.
Må så gott och jag hoppas ni inte blåser bort i dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar