onsdag 8 juli 2009

Tisdag/Onsdag


Tims kusin vitamin

Mosters gullunge Lukas

Min bror Tomas hund Laika


Klockan är alldeles för mycket för mig att sitta och blogga, men det blir ett kort inlägg!
I dag har jag varit barnvakt åt min systers yngsta pojk. Så det har blivit mycket bus och stoj här i dag. PÅ eftermiddag for Tim och jag på stan för att utföra ett ärende efter åt gick vi lite i affärer och jag kan lova att vi tillbringade kanske 1 1/2 h i bara skobutiker och provade skor. Oftas brukar han alltid tjata om att få gå till spelbutiken men i dag/går så blev det inge tjat alls utan han tycket nog att det var kul att pröva alla möjliga skor både från Dinsko till Scorett.
Linus han har jag inte träffat sen Lördag , han är fortfarande kvar hos sin bästis Kevin i böle.
Men i morgon kommer min älskade son hem, SKÖNT!!!

Gonatt alla vänner, och godmorgon alldeles strax igen.................

1 kommentar:

  1. Hej! Tack så mycket. Hjoggis är ett kanonställe =) Grattis till framgångarna på utställningen. Vad skoj! Ha en riktigt härlig sommar ni med!

    SvaraRadera