måndag 13 juli 2009

Helgen över???????????

Vår stuga
Då var min jobbar helg över för denna gång och nu går jag egentligen på niodagars ledigt men icket det utan jag har bytt så jag kommer jobba nu till helgen oxå. Anna min jobbarkompis kommer jobba sista helgen i juli åt mig för då bär det upp till stugan för jag och min syster och våra familjer. Vi har fått en stuga att dela på av vår pappa. Den är färdigt utvändigt men innåt är den naken , så vi ska planera hur vi ska bygga innvändigt i den. Det kommer bli 2 sovrum och ett stort allrum. Min bröder har fått egna lador. Lars & Fröydis har redan byggt färdigt sin lada och den vart hur mysig som helst , min bror Tomas håller på förfullt att bygga på sin lada. Krister kommer få en lada som är redan färdig. Det är så otroligt mysigt där upp, vi har stora grön områden och nära till en fin badstrand. Kommer ta mycket kort och lägga ut så ni ska få se paradiset i Happis. Nu ska jag ta och sätta tikarna i hundgården medans jag ska klippa gräset , för i morgon får vi besök av Stian och lLise som vi köpte Diva av.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin stuga, det verkar underbart där:) Vi är åxå i stugköpar tagen, men vi har så svårt för att bestämma oss för vilken och att komma till skott:)
    Monica

    SvaraRadera
  2. Hittade bilden på nätet, hade också gärna haft den som en tavla!=) Stugan ser supermysig ut! Ha det så bra och hälsa pointrarna

    SvaraRadera