torsdag 2 juli 2009

Torsdag


Minja håller sig under "Parasollet"


I dag har det varit en riktigt softar dag , fast jag har hunnit med cykelturer med Ada och Minja.
Jag och Diva+cykel passar absolut inte i hop så jag har köpt en väska till henne att ha på ryggen med 2 fack att stoppa tyngder i . Så det blev krossadtomat burkar hon fick bära om kring på i dag, men man tager det man haver!!! Om det skulle finnas hundar med bokstavskombination så är jag helt övertyggad att vår Ada har det mesta man kan ha! Hon kan väcka mig mitt i natten och tokbus morra som bara hon kan och hon blir bara tokigare om man tittar på henne och inte rör hon. Hennes personlighet är något helt annat än vad Minja och Divas är. Det ska ständigt busa och göra saker som är förbjudet. Men vad vore Ada om hon skulle vara lika lugn som dom andra tikarna. Det skulle bli rikigt BOORING, för varje dag när jag vaknar undrar jag vad ska hon hitta på i dag då!


Nu väntas sängen och Avance. ÄÄntligen kom den! / Åsa
PS Vår stor grabb han Äntligen kommit hem från stugan.......

1 kommentar:

  1. Utställning, nej det vågar jag mig inte på igen. Skämt å sido, ska ställa ut honom igen men inte i år. Nästa år har han mognat och coolat ner sig, plus att jag har 1000 andra grejor att lägga krutet på... Ska ni ställa i Sjulnäs?
    Ang överklagan, nix har inte ägnat mig åt det heller. Efter att ha läst regler osv faller beteendet under paragrafen även om man tycker det var oskyldigt... tyvärr. Men vi kommer igen, haha.
    Ska du inte ta jägarexamen, Åsa? Det låter nästan lite åt det hållet, då du läser Avance som kvällslektyr. :-p

    SvaraRadera