fredag 17 juli 2009

Nu är han Äntligen Hemma!!!


Nu är det nära för om ungefär en timme börjar min jobbar helg! Vickan har till dagens ära hyrt SOS , ni som känner mig vet att jag Älskar filmerna med "stig Helmer". I dag har jag varit på stan och inhandlat mina stövlar och så vart det ett par vita träskor oxå.
Men den stora nyheten är att vår stor grabb har äntligen kommit hem från sin fiskarresa! Kommer lägga ut sen lite kort från hans resa till fjällen.
I kväll tog Johan alla tikarna och for till Ersträsk för att träna hundarna , så jag hoppas det har gått bra för både han och hundarna. Nu ska jag hänga tvätt innan jag ska fara till jobbet.
I morgon efter jobbet blir det att åka och fynda på Loppis.

Hejsvejs på er alla..........

2 kommentarer:

  1. Jag har nyss kommit från loppis med en lampa (till;).JaG missade dig men vi kanske ses en annan dag.Kram och sov gott

    SvaraRadera
  2. Hallå!!
    Fyndade du nånting på loppis idag? Isabelle stod där idag och hon fick ihop lite pengar. Jag fyndade lite kläder för 30 kr...billigt!
    Ha det så trevligt på jobbet....saknar er!
    Kram

    SvaraRadera