fredag 3 juli 2009

Har haft riktigt ont i en tand några dagar , efter som jag är så tandläkar rädd så hade jag tänkt vänta till min tandläkare ove skulle komma tillbaka efter sin semester. Men efter som jag hade så ont så ringde jag jour privattandläkare och fick en tid i dag. Jag gick dit med hjärtklappning och med en puls i typ 200. Men det gick riktigt bra förutom att jag höll på att börja gråta vid flera tillfällen, men nu är hålet lagat och jag mår prima!
Efter åt så gick jag en snabb runda på stan och köpte galon tyg för att klä om köksoffan i och så vart det en skjorta och shorts, keps till Dennis.

Johan tog tikarna efter jobbet och åkte till björkliden med sin fasters karl Anders för att klippa gräset och släppa hundarna lite.
Efter dom hade åkt så drog jag fram dammsugaren och dammsög & skurade alla golv på övervåningen.Härligt! Nu kan man njuta av övervåningen och glömma hur det ser ut i övriga huset.... Men när solen skiner vill man iallafall bara vara utomhus, så undervåningen kan jag ta en dag när det är dåligt väder....!
I morgon måste vi klippa tikarnas klor och duscha dom för på söndag så ska vi ställa alla tre på Internationella Utställningen i sjulnäs , det kommer vara en tysk domare som dömer alla fågelhundar. Kommer bli spännde att höra vad han kommer tycka om våra vackra donnor;)
Emilia och lilla Dennis skulle ha kommit i morgon , men nu har han fått feber lillprinsen. Det var väldigt trist för vi SAKNAR HAN SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, hade varit roligt att få ha dom här några dagar och rå om dom!!! Men vi önskar att han kryar på sig=)
Nu ska jag ta och hoppa i säng för jag är super duper trött så gonatt alla bloggvänner:)

1 kommentar:

  1. Fy tusan, stackars dig. Tandvärk är det värsta man kan vara med om *ajaj* men tur att det ordnade sig!

    SvaraRadera