torsdag 16 juli 2009

Torsdag




Då är denna lediga dag nästan slut och i morgon kväll börjar min jobbar helg igen. Men jag sörjer inte för det utan jag kommer ju få jobba hela helgen med Vickan och Ola så jag antar att vi kommer äta en god middag tillsammans som vi alltid brukar göra!
I kväll så har Anette och Johan varit här på fika det var så himmla kul att se hon igen.
Hon hade med sig två bikinis som jag har fått från hennes syster Carina. Hon är butikschef på Gina som ligger mitt emot NK huset. Dom var super snygga och jag var verkligen behov av en ny bikini för min gammla är 4 år:( , Så TUSEN TACK Carina för dom ursnygga bikinis jag fått:)
Min mor kom också förbi i kväll och jag fick faktisk min present i förskott , alltså pengar till ett par stövlar jag har hittat på scorett, nu tror ni att det är fin stövlar men icke det. Utan har hittat ett par gummistövlar i märket diesel. Så nu till hösten när jag är ute med tikarna så kan jag se riktigt bra ut i mina snygga diesel stövlar där jag far fram!
Johan har tränat apport i kväll med tikarna och det gick bra, Ada är superduktig medans dom andra budarna inte tycker det är lika roligt.....men nu ska det hårdköras ett tag så att det sitter för alla tre, vi ska hjälpas åt johan och jag.
Ha en fin kväll...........

5 kommentarer:

  1. Jag har börjat om att jobba och det var helt okej..Ha det bra.Kram

    SvaraRadera
  2. Värsta märkesbruden! Dieselstövlar... ;)

    Vi ses i morrn!

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad synd att det är din jobbarhelg... Vi håller på att packa husvagnen för att dra den till Piteå, ev havsbadet. Men vi ses hoppas jag! Kram Kicki!

    SvaraRadera
  4. Klart man tar semestern på hösten! ;-)
    (vill du veta sanningen är jag rätt så slutkörd, så nästa år blir det nog att dela upp den)

    SvaraRadera