torsdag 23 juli 2009

Otursmormor

Vilken tokig dag jag har haft! Min mor ringde mig på jobbet i morse och sa att hon låg på akuten, hon hade ramlat utanför dagis efter hon hade lämnat Tim. Så efter jobbet for jag direkt till mamma på sjukhuset. Mamma har brutit sin högra handled och hade sår på ena knät.. Så vi blev där till tre tiden innan vi fick lämna sjukhuset. Men dom hade inte lyckats få i hop brottet , så det blir opration för mamma i sunderbyn i morgon. Jag har inte hunnit sova någonting i dag för jag har varit med min mamma hela dagen. Nu ska jag i väg och jobba så i morgon kommer jag SOVA! Kramar i miljoner och var rädd om er!!!!

4 kommentarer:

  1. Åh,vilken otur...Lycka till

    SvaraRadera
  2. Men ojdå vilken osis!
    En olycka kan verkligen hända fort.:-O

    SvaraRadera
  3. Det var tråkigt, men hälsa henne från oss att hon ska krya på sig, kramar och tack för senast! Vad fint din väninna verkar ha hemma hos sig, så jag förstår vad du menar med sköna hem!!!! Nu är vi hemma, borta bra men hemma bäst! Ses snart. Kicki med familj!

    SvaraRadera
  4. Usch vilken otur din mamma har haft:( Hoppas hon mår bra nu!!
    Självklart får era hundar åxå vara med å leka:)Vi får väl låta alla hundarna raca i kapp någon dag:)

    SvaraRadera