söndag 28 juni 2009

SOL


Mosters fotbolls kille wille med Tim

Grabbarna laddar upp innan paraden


Missar aldrig en parad , alltid lika rolig att titta på!



Klockan är efter 22.00 och vi var på väg hem.

Lukas och Tim på väg ut och bada
Jag älskar HAVET

Klockan är över 24.00 och det är fortfarande 18 grader , helt underbart:)
I fredags åkte Johan och hundarna söder ut för att utföra ett ärende men jag väntar hem han på söndag. Måste säga det är riktigt skönt att få ha 2 dagar hundfritt. Linus har åkt i dag med mormor och morfar till stugan , så det är bara jag och Timpa hemma. Fredag morgon när jag kom hem från jobbet så började jag måla fönstrena på baksidan innan jag gick och la mig. Sen på kvällen blev vi bjudna till min kära syster på middag och sen blev det att vi cycklade in och såg paraden. Men i dag så har vi tillbringat dagen på piteå havsbad och tro det eller ej men jag har BADAT. Sammanfattning har det varit en härlig varm trevlig helg med mycket SOL!
I morgon ska jag göra lite av allt jag inte gjort i dag, tror jag......... eller så ses vi på BADSTRANDEN!!!! Stoppar in lite bilder från i helgen....Hejsvejs............

1 kommentar:

  1. Ja Åsa visst är det typiskt att det där som man borde ha gjort före man hittar på något annat, alltid är kvar hur man än vrider och vänder på det. Du har badat du det har inte jag ännu, jag är inte heller någon badmänniska direkt, visst tycker jag att det är skönt när jag väl är i. Men det jobbiga är att känna vattnet stiga sakta över lår och mage hihihi. Sköt om dig.

    SvaraRadera