måndag 1 juni 2009

Måndag





I dag har jag riktigt ont i hela min kropp av all målning i helgen . Så i dag har det blivit en målar fri dag här, behövs verkligen en paus för att hämta mer krafter till i morgon. Hoppas bara att det blir bra väder för att måla!
I dag har jag haft ett möte i stan sen efter vart det en sväng på stan , köpte lite mer små penslar och två böcker till Dennis. Hittade en sån fin bok som Mormor & Morfar ska skriva till sitt barnbarn , så nu ska vi bli duktiga här och göra en bok till vår lilla Dennis som han ska få av oss sen! Den andra boken är " Mitt första år" hoppas bara att Dennis inte har fått en sån bok!
I kväll har det varit grill kväll på Tims dagis så vi har varit där alltså jag & Tim och Tindra fick också följa. Vi har grillat, fika och spela en hel del fotboll. Mycket trevligt har det varit och kul att så många kunde komma.
Snart kommer min stor grabb hem från sin cross träning.
KRAM......och............GODNATT!!!!!!!!!!!



2 kommentarer:

  1. hej mormor och morfar, nej en sån har jag inte men mamma vill ha en, jag saknar er och jag längtar tills vi ses, kramar och pussar från eran lill kille
    P.S mamma hälsar

    SvaraRadera
  2. Så bra för jag och Emilia har pratat om att fixa en sådan. Var och köpte en hatt och matchande sandaler till vår lillprins i helgen det behövs för solen är varm och stark. Huset blir fint, förstår att det tar på krafterna speciellt med den värmen. Vi hörs Kram

    SvaraRadera