tisdag 23 juni 2009

Mysdag....




I dag hade jag en sån där skön leeedig-inga måsten-inga tider att passa-dag...!
Började med att Linus och Tim sov länge, så det blev en låång sovmorgon , SÅÅ SKÖNT!!!!
Sen under dagen har vi inte gjort många knop här, vi har barat tagit dagen som den kommer!
Men i går så var jag en sväng förbi min vännina sofia för att gratta och ge en present.
Det är så juvligt att få sätta sig ner i deras fina kök och avnjuta en kopp kaffe man får aldrig nog av det. Hon visade en super snygg Kristallkrona som hon hade fått av sin karl , usch en sån önskar jag oxå mig och en färdig hundgård såklart! Strax innan jag skulle fara så vaknade hennes yngsta son Nils (7 mån i dag) vad han växer den lilla krabatern. Nu kan han sitta själv och krypa tänk vad tiden går och nästa gång jag kommer så går han säkert.
Min ute kväll i går med Anette vart jätte lyckad , vi började i tid och slutade i tid. Så vid 22.30 så var vi hemma, man är helt enkelt inte pjurung i kroppen längre. Nu ska jag ta och sluta skriva för i morgon måste vi upp tidigt för Tim har inskollning på sitt fritte han ska börja till hösten.

Natti , Natti ps glöm ej borsta tänderna......

2 kommentarer:

  1. Wow vilken läcker krstallkrona=) Hundgård är guld värt!!! Så skönt för hundarna att vara i då man inte är hemma.
    Även en ordentlig sov morgon är värt massa=) Du måste ha haft en riktigt lyxig dag=)

    SvaraRadera
  2. "Hon visade en super snygg Kristallkrona som hon hade fått av sin karl , usch en sån önskar jag oxå mig"

    Vad är det du önskar dig? En sån karl? :-D

    Ses på söndag!

    SvaraRadera