onsdag 10 juni 2009

Lillprinsen

En sovande prins...
Tänk att ha den här utsikten , ÄLSKAR DET!!

En vaken prins..



Tim och katten Disel har somnat...


I går var vi skellefteå för att sköta Dennis , så stor och gullig han har blivit.
Kicki kom och hämtade jag, Dennis och Tim hos Emilia och Alexander.
Så vi tillbringade kvällen hos kicki , det var tur för han var lite missnöjd så då kunde vi turas om att bära lillprinsen. Men det gick riktigt bra måste jag säga , nått han verkligen gillade var att titta på vattnet i älven! Han är nog mormor upp i dagen för jag älskar allt med vatten och göra. Tack kicki för vi fick komma och våld gästa er så!

Alltså jag tror inte jag vet någonting godare än att äta frukost på en båt vid en klippa långt ut i skärgården en tidigt sommar morgon!
Jag har tillbringat mest mina sommrar i vår stuga i happis , men när vi har varit hemma så vi spenderat mycket tid i piteås skärgård.
Är stolt över att jag är uppvuxen med flytväst på, både i skärgården och vår stor sjö i stugan. Nu vill jag ta mina barn och vissa dom öar som jag själv sprang på som barn och det känns så otroligt mycket häftigare än att ta dom till mallis...eller någon annan utlandsö!!!
Tack Sverige för din magiska vackra skärgård.
Nu måste jag ta i tu med vår gräsmatta , men först en kopp kaffe.
Ha en bra dag, kom i håg LEV LIVET....;)

1 kommentar:

  1. Det var så trevligt att få rå om er igår! Det är roligt med det spontana......
    Ses snart igen, kram Kicki!!!!

    SvaraRadera