måndag 8 juni 2009

Tikarna har tagit semester;)
Tim redo för Maskerad Kalas

Vi grillade på jobbet i lördags , alltid lika gott!!!!


Hej har inte hunnit blogga alls i helgen pga av jobb både hemma och på mitt arbete. Vad har hänt i helgen då??? Jo vi har hållit på med huset och så har jag jobbat lördag natt. Linus har haft en sov kompis hela helgen så dom har cyklat i hopp och åkt skatebard hela tiden. Tim har varit hos sin kusin William och spela fotboll och så har han varit på ett maskeradkalas hos Evelina.
Hundarna har fått tagit semester i helgen , så det har varit sparsammt med turer till skogen för dom. I lördags hade vi några vänner på fika här dom berättade om deras semester planer för i sommar. Kan inte bli mer än avis på dom!!!
Jag och Johan har ingen semester i sommar , men så är det när man inte har någon fast anställning då är det bara jobba och vara glad.
Linus kommer ju vara ledig från fritte i sommar , men Tim kommer bara få en vecka ledigt. Det är tur att min mamma kan ta han 2 nätter så han får en ledig vecka från dagis trots allt, TACK MAMMA:)
Klockan är halv två nu och jag måste hinna laga middag till grabbarna så när dom kommer hem så kan dom bara värma maten innan Linus cross träning, och så måste tikarna få komma ut på promenad. Jag börjar jobba 15.00 och jobbar till 08.00 i morgon , kommer bli ett tungt pass!!!!!
Kram på er alla glada människor.................Så ses vi snart..........;)

1 kommentar:

  1. Ja man har hunnit att vänja sig vid att ni är så duktiga på att blogga. Så jag har saknat er i helgen! Men när man är mitt i livet så är det full rulle! Kram från Kicki till er alla!

    SvaraRadera