lördag 13 juni 2009

Kall Lördag

Usch vad kallt det är , Tim och jag har precis kommit hem från Loppis det blev en snabb sväng för vi höll på att frysa bort! Det vart några haklappar och ett par nya tyg fixskor till Dennis och några leksaker. Tim hittade en polisring klocka att sätta på sin nya cykel som han fick i torsdag. Bild kommer senare!!!
I morgon bär det av till Gällivare för en hundutställning, vi kommer ställa alla tre. Så i dag blir det att duscha och klippa klorna på Tikarna , så dom kommer bli ännu vackrare än vad dom är nu;)
Nu får vi hoppas att det kommer gå bättre den här gången för oss och att vi kommer få fint väder. Men vädergubbarna säger att det kommer regna:(
Håll tummarna för oss , Många Lördags Kramar till er ALLA........:)

5 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon, håller tummar & tassar!

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa. Lycka till imorgon! Här är det också kallt och som vanligt så är det något konstiga droppar som faller ner från skyn. Skolavslutningen var fin, bra och samtidigt tråkig. Men nu längtar jag hem, jobbigt bara att packa, städa och framförallt ta adjö av alla. Sköt om dig. kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Lycka till i morgon på utställningen. Det kommer säkert att gå jätte bra=) Jag är grymt avundsjuka på er för att ni törs ställa. Jag skulle gärna vilja, men jag är för mesig=( Det bero nog mest på att jag inte riktigt ha fattat hur man gör. Annat än att man springer då=)
    Jag hoppas på en solig dag till er i morgon!!!

    SvaraRadera
  4. Hur gick det idag?
    Jättenyfiken!

    SvaraRadera
  5. heisann=)

    Lykke tell på utstillinga...Håpe det bir flotte premia=) No har vi nedtelling tell vi kjøre på ferie og skal få besøke dåkker.. Gler oss veldi tell å treffe diva igjenn og veldi spent på om ho kjenne oss igjenn...
    Ha det kos så møtes vi om ikke så alt førr lenge=)

    Hilsen fra Lise og Stian=)

    SvaraRadera