söndag 21 juni 2009

DIVA 3 ÅR!!!!!!!!!!!!!





Diva leker fågelvakt!


Då är det söndag och jag har precis kommit hem från jobbet , alla i huset sover så det var bara hundarna som stod glada och väntade på matte! I dag fyller faktisk Diva 3 år och vi har självklart fixat tårta som vi ska äta sen när grabbarna har varit på crossbanan.
Min barndomsvän Sofia fyller också i dag , så det blir att hinna en sväng förbi och gratta och surra ett tag. I natt så kommer min underbara arbetskamrat vickan och jobbar , så livet är gode härligt trots allt!!! Nu ska jag gå och ta mig en tupplur , Tjing,Tjing:)
Ännu en gång STORT GRATTIS SOFIA & DIVA på er dag =)

3 kommentarer:

  1. Hei og takk for hilsen.vi dra til Boden 5/7 så vi skal ta åss en dag og kåmme og hilse på dere. grattis med 1 pr på utstillinga. Hilsen stian og lise

    SvaraRadera
  2. Diva är verkligen superfin!

    SvaraRadera
  3. oj vilka fina bilder på diva, känner mig väldigt rit sugen när det finns såna fina motiv, kram på er

    SvaraRadera