tisdag 2 juni 2009

Tisdag



Usch var tog värmen vägen? Längtar efter mycket värme och sol.
I dag har jag målat färdigt alla häng rennor eller som jag brukar kalla dom häng remsor.....johan avskyr när jag säger så!!!
Kan inte måla mer för färgen är slut så i morgon blir det att handla mer färg.
Lägger ut 2 bilder från förra sommaren när sigge och jag tog en kvälls promenad ner till kajen, den kvällen var det riktigt varmt och spegel blankt på älven. Bilderna får mig att bara LÄNGTA mer efter en riktig varm sommar kväll, som jag helst tillbringar vid vattnet.
Puss och kram på er alla.....

3 kommentarer:

  1. Fina bilder, himlen som speglar sig i havet är bland det vackraste. Förkylningen är massor bättre tack. Skönt!
    Håller med om att det blev kyligt igen *brrr*. Tur ni hann klart hängremsorna innan regnet haha.
    Lev & må

    SvaraRadera
  2. Åh vad härliga bilder! Det finns inget bättre än en sommarkväll vid vattnet! Hoppas det går bra med målandet!

    SvaraRadera