fredag 5 juni 2009

Fredag

Nils 6 Månader


Trodde eller ej!!! Men vi har sovit till halv tio i dag. Linus har sovit över på sitt fritte ,så i morse så slapp jag ställa någon väckare, SKÖNT!!!
Så vi har haft en riktig mysig morgon tim och jag.
Sen vid halv tolv så for vi till min vännina och hennes 2 söner , vi åt lunch där och vi blev där några timmar.
Dom har det så fint , deras hem är som "Sköna hem".
Nå väl jag fick massor med baby tid med Nils kunde inte sluta att krama och pussa på den underbara snäll lillapojk. Tim och John lekte hur bra som helst hela tiden vi var där. Nu ska jag ta och laga middag till oss alla fem , Linus har en sov kompis i helgen. I morgon är det LOPPIS och jag ska absolut dit och göra av med lite slantar om jag hittar någonting fint ,SÅKLART!!!
Ha en fortsatt fin fredag alla där ute.......

1 kommentar:

  1. Så kul med loppis, är det i badhusparken eller vad det nu heter? Här i Ske-å är det svinkallt.....Kram Kicki

    SvaraRadera