fredag 3 april 2009

Våra gulliga pointrar







Dagen på isen med tikarna var helt underbar!! Inge folk eller skotrar var ute , utan det var bara jag och våra pointrar. Det känndes som att vädret vart bättre för varje minut som gick. Minja och Ada tokbusade hela tiden , medans Diva bara sprang och sprang åt olika håll. Den bruden gillar verkligen att springa!
Men sen när vi kom in så gick 3 trötta pointrar till Tim rum och lånade hans säng. I morgon åker Johan med tikarna till Ersträsk för att förhoppningsvis få lite fågelarbete med dom. Jag, min syster, Tim & Lukas ska åka och hälsa på min bror & hans sambo i Boden. Vi ska oxå hinna gå på stan där. Varje gång jag går på stan så kan jag inte motstå att köpa något åt Dennis. Det är väl tur att jag är så sällan på stan nu förtiden , för pengarnas skull. Men det blir nog inget undantag i morgon heller. Är man en bonus mormor så är man en bonus mormor!!!!

Kram på er alla , så hörs vi i morgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar